Manychat

Az üzleti Instagram és Facebook fiók kezelése nagyon időigényes folyamat, napi szinten foglalkozni kellene vele, hogy az algoritmus ne büntessen meg. Egy jól karbantartott Insta/Facebook fiók fontos a követők növeléséhez, az ügyfelek eléréséhez és a márka ismertségének építéséhez. Azonban a mindennapi teendők közepette hogyan biztosítható, hogy a fiókunk ne csak fennmaradjon, de pörögjön is? A válasz egyszerűbb, mint gondolnád: automatizáció a ManyChat segítségével.

A ManyChat egy olyan eszköz, amely átveszi az Instagrammal és Facebookkal kapcsolatos feladataid nagy részét, és nem csak időt takarít meg neked, hanem személyre szabott, értékes interakciókat is biztosít követőid számára, növelve ezzel az elkötelezettségüket. Lehetővé teszi számodra, hogy automatizált üzenetküldési kampányokat hajts végre. Az automatizáció nem csak azt jelenti, hogy kevesebb időt kell a válaszok megírásával töltened, hanem azt is, hogy személyre szabott élményt nyújthatsz a követőidnek anélkül, hogy folyamatosan online kellene lenned.

Ebben a bejegyzésben bemutatom, hogyan teheti a ManyChat az Instagram és Facebook kezelését egyszerűbbé és hatékonyabbá. Ismerd meg, hogy vállalkozóként milyen előnyöket nyerhetsz az automatizáció révén, és hogyan segíthet a ManyChat abban, hogy Instagram jelenléted a következő szintre lépjen, és hogyan változtathatod meg az közösségi média stratégiádat, miközben több időt szánsz arra, ami igazán számít: vállalkozásod növekedésére. De miért pont a ManyChat, és hogyan használhatjuk ki maximálisan annak funkcióit? Nézzük meg!

Mi van az ingyenes csomagban:

Az ingyenes ManyChat csomag a következő főbb tulajdonságokat tartalmazza:

  • Maximum 1000 kapcsolat.
  • Hozzáférés az alapvető növekedési eszközökhöz.
  • Kapcsolatok szegmentálása 10 ügyfélcímkével.
  • Elérhető csatornák: Instagram Direct Messages, Facebook Messenger, WhatsApp

Kipróbáláshoz, teszteléshez tökéletes az ingyenes csomag is, és ha megtetszett, utána elő tudsz fizetni. Nézzük, milyen főbb funkciók érhetőek el.

ManyChat funkciók bemutatása

  • Automatizált üdvözlő üzenetek beállításával azonnal reagálhatsz az új követőkre vagy azokra, akik először lépnek kapcsolatba veled. Ez nem csak megerősíti a márka és a fogyasztó közötti kapcsolatot, hanem javítja az ügyfél élményt is.
  • Automatikus reakciókat és válaszokat tudsz beállítani a posztokhoz fűzött megjegyzésekre.
  • Kulcsszó alapú válaszok a felhasználók által küldött üzenetekre és kérdésekre. Az általad megadott kulcsszó beírása esetén automata üzenetet kap a felhasználó.
  • Válaszok és üzleti automatizálás az összes Story megemlítéshez.
  • Előre elkészített gombok az új ügyfelek vagy követők számára, amelyek beszélgetéseket indítanak el.
  • Az üzenetküldési szekvenciák lehetővé teszik, hogy időzített üzeneteket küldj a felhasználóknak. Ez segít fenntartani az érdeklődést és növeli az elkötelezettséget, miközben automatizáltan nyújtasz értéket a közönségednek.
  • Weboldalba ágyazott Messengerrel is működik, beszélgetést indíthatsz, gombokat állíthatsz be.
  • Az adatgyűjtési és elemzési képességei segítenek megérteni, hogyan reagál a közönséged az üzeneteidre. Ezek az adatok értékes betekintést nyújtanak, amelyek segítségével finomhangolhatod a kampányaidat és javíthatod az ügyfél élményt.

Hogyan kezdd el?

  • Látogass el a ManyChat weboldalára, és hozz létre egy fiókot.
  • Integráld az Instagram és Facebook Messenger fiókodat a ManyChattel.
  • Ismerd meg a felületet, fedezd fel a különböző funkciókat.
  • Készítsd el az első automatizált üzeneted.

Néhány főbb funkció részletes bemutatása

Nézzük, hogy egy automatizáció létrehozásakor milyen opciók közül választhatunk. Először ki kell választani a triggert, tehát hogy mi legyen az az esemény, ami kiváltja az automatizmust. Ez lehet egy kattintás a hirdetésünkön (Pro funkció), vagy ha valaki kommentel egy posztunk vagy reels videónk alá, ha válaszolnak egy Storyra, rákattintanak egy linkre, egy általunk meghatározott kulcsszót küldenek nekünk direkt üzenetben vagy hozzászólásban.

Manychat

Másik trigger lehet a felhasználóval történt esemény, például ha egy új kapcsolatot veszünk fel, vagy valamilyen adata megváltozik, esetleg betesszük egy szekvenciába. Ezek már mind Pro funkciók.

Manychat

Facebook esetén még több lehetőség van, hiszen a Messengert akár a weboldalunkba is be tudjuk ágyazni, akár felugró ablakot is tehetünk az oldalunkra. Az automatikus üzenetekbe nem csupán szöveget, hanem akár képet, videót vagy hangüzenetet is tehetünk!

Manychat

Miután meghatároztuk, hogy mi legyen az automatizmust kiváltó esemény, állítsuk be, hogy mi történjen. Az alábbi példában beállítottam, hogy ha valaki kommentel egy posztomra, akkor kapja meg a jobb oldali üzenetet. Ki tudom választani, hogy csak egy adott posztomra legyen igaz, vagy az összesre (Pro).

Manychat

Kezdd el használni!

A ManyChat segítségével könnyedén automatizálhatod az közösségi média kommunikációdat, így több időt fordíthatsz a vállalkozásod növekedésére, miközben fenntartasz egy aktív és elkötelezett közösséget. A bemutatott funkciók csak a kezdetet jelentik, de már önmagukban is képesek eredményesebbé tenni a kommunikációs stratégiádat az Instagramon és a Facebookon.

Kapcsolódó bejegyzések